mandag 6. september 2010

RANDOM

Heisann! Da er jeg nok en gang tilbake igjen. Lite blogglyst skjønner dere, men jeeeeea. Ingen ting spesielt som har skjedd egentlig. Bare moret meg disse siste dagene... blabla, høres ut som om jeg er på vei til å dø.



Egentlig så er været i Trondheim ganske så på topp nå! Bedre enn de to forje ukene... REGN som faen. Beklager ordbruket, men det va liksom det ordet som passet best inn, hehehehehhehehe.



Ellers..... har vi fått masse lekser. Vi er bare i andre uka av skolen?
Tjohei, hvor jeg gleder meg til resten av året.

Fargerik sa du?

Guuud, hvor random jeg er. Kan i tillegg tilfløye at vi har fått vinterhagen(!!!) å snart skal vi rive vegg <3<3 Sånn som på ekstrem oppussing. Gleder meg assa, iiiip. (Det skjer ikke likevell)


Nåååå gir jeg meg, hadeeeee.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar