torsdag 10. februar 2011

05 - 15 Random Facts about you.

1. Jeg er veldig opptatt av det med horoskop, leser mitt horoskop hver dag.
2. Kan plustelig få rare rykkninger, annsiktsutrykk... ehh, bare bli helt gal.













3. Syns tørre vitser er de beste vitsene!
4. De fleste syns jeg er treg, men det er bare det at jeg liker å ta det rolig... heh.
5. Jeg må alltid gå med ett sokkepar som passer antrekket. Så alternativet blir alltid svarte eller hvite sokker.
6. Jeg har fire søsken, og jeg er størst.
7.Jeg kommer alltid i godt humør av å se Glee!



8.Jeg skjønner egentlig ikke poenget med blogg.
9. Jeg spiller håndball, gitar og synger :)
10. Jeg liker ikke å snakke om meg selv... spesielt ikke å nevne 15 tilfeldige fakta om meg.
11. Jeg er 164 cm HØY.
12. Jeg er en stor fan av Criminal Minds, Glee og One tree hill.
13. Jeg har verdens beste venner!





























14. Griner sjeldent.
15. Elsker å sove!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar