onsdag 29. desember 2010

Hei hopp din fluesopp!

Hei mine incredible fantastice skapninger som har kommet på jorden til tross for alle farene som kommer fra alle mennesker i verden.

akuratt nå, forresten hmm hvordan skriver akkurat, er det akkkkurat, akuratt eller akkurat. Det er et bra spørsmål.

Jeg ble forresten utrolig irritert her om dagen. Jeg hadde tatt turen inn til bloggen min for å se på alle de vakre, omtenksome kommentarene jeg hadde fått. Skal jeg si dere noe? DET VAR FAEN MEG INGEN SOM HADDE KOMMENTERT, HELVETE. Skal jeg si dere hvem som ble irritert? Jeg ble bare så utrolig irritert. Og om ikke dette innlegget får over 2 kommentarer, skal jeg kutte meg selv i anus hullet. Jeg vet jo at dere elsker meg, hehe.

Om dere har flirt litt i det siste skriv noe i kommentarfeltet. Apropo kommentarfeltet, hva er verdensrekorden i å få kommentarer.



 dette er en blå lypsyl.
Her er en liten hilsen.

Jeg hadde tenkt å ta et bilde av en tampong, et rompehull, eller et anushull. Det hadde jeg definitivt gjort om dette var min egen blogg. Men det er det dessverre ikke. Sara er flink til å synge.

Dette ble et langt innlegg, så om dere har leseproblemer så må dere ikke ta dere nær. for det var ikke meningen og såre dere.


HILSEN FACEBOOKHACKEREN <3 <3 <3 <3

P.S: Det var ikke jeg som skrev det forrige innlegget. Det var det ikke. Så nå begynner jeg med en avstemning, hvem er best av meg (facebookhackeren) og kastrert villsvinmagekvise.

Svar i kommentarfeltet.


XO
XO
OX
OX
OXFORD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar