onsdag 29. desember 2010

Hey yo Sauen Shaun! Yu de mistr kingsøn?

HEI ALLE MINE FINE KALORIBOMBER! HÅPER DERE HAR HATT EN FABELAKTIG JUL, SPESSIELT JULAFTEN! OOOPSS, DER LAGDE JEG EN ITTE BITTE LITEN FEIL. DET HETER SPESIELT. 


Nå skal jeg fortelle en liten fortelling om min farfar, Broder.
Han kom som flyktning fra Azerbaijan, og kom nå hit til mitt land, NOREG, på Julaften.
Jeg, som er så veldig asiatisk, ga gamle mannen Broder en sjanse til å overleve, og ga han muligheten til å ligge i stallen med kamelene og villsvinene mine.

Hehe, nå var jeg morsom.

Men en ting må dere huske, En vis mann sa til meg en gang:

ASSA MAMMA PAPPA I HIMMELEN. GUD VÆRE MED BÆSJKLATTENE DINE.


Hilsen,
Kasterte villsvinmagekvise

Bildet under er julefangsten jeg fikk i julegave fra onkelen min, Miksmaster Joe.


<------ meg og villsvinet mitt
XOXOXOXOXOXOX<3 <3 <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar